Wednesday, April 4, 2007

JARIG

Hiep hiep hoera voor mijzelf!! Vandaag weer een jaartje erbij. Wat we gaan doen weet ik nog niet, maar ik dacht ik laat ziendat ik al vroeg creatief bezig was. Op deze foto ben ik zo'n 6/7 jaar en zit al te borduren!
Op de onderste foto sta ik met mijn moeder en mijn tweeling broer en zus. Mijn vader neemt natuurlijk de foto!

BIRTHDAY


Happy birthday to me! Today I add another year and have no idea what the day will bring, but I wanted to show you that I was creative from an early age on. Here I am doing some embroidery at 6 or 7!
On the picture below you see me and my mom and my twin brother and sister. My dad is obviously taking the picture.



1 comment:

Anonymous said...

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een lieve foto's :-)

Vrg., Erie Fraters

(Stempelgroep)