Wednesday, April 4, 2007

Nieuwe Stempel/ New Stamp


Vandaag een lekker rustig dagje! Eerst koffievisite en daarna met mijn man en moeder gewinkeld. Bij terugkomst zijn zij even een slaapje gaan doen en ben ik even met mijn nieuwe stempel gaan spelen. Ik heb gekozen voor een nieuwe technique van de technique junkies: Polished Rainbow. Daarna zijn we uit eten gegaan en nu zit ik alle verjaardagskaarten van vandaag te scannen en in albums tte platesen. Neem maar een kijkje.
Today a nice and easy day! First I had friends for coffee and later on went out to shop with my husband and my mom. When we came back they went for a little sleep and I got to play with my new stamp. I tried the new Polished Rainbow technique from the Technique Junkies. In the evening we went out to dinner and now I am scanning my birthdaycards and upload them to my albums. Please take a look.
Club Scrap cards:
All other birthdaycards:

No comments: