Wednesday, May 30, 2007

Koffie Ketting/ Coffee Chain

Eens even heeeeeel iets anders! Maar het heeft wel met met stempelen te maken!
Ik ben namelijk begonnen met de koffiekopjes en de lepeltjes van Club Scrap Mocca Java te stempelen op krimpfolie. Dan uitknippen en een gaatje erin maken. Vervolgens krimpen met de heatgun. Dan jumprings in de gaatjes doen en met een tangetje dichtknijpen. Daarna de ketting rijgen. Met deze ketting ben ik midden voor begonnen met het kopje en na twee kanten verder afgewerkt. De kralen die ik hier gebruikt heb zijn voor een deel van de emelishment kit van Stratosphere en voor een deel van wat ik nog had. Something completely different this time! But it has to do with stamping. I began with stamping the cup and the spoon from Mocca Java from Club Scrap on shrink plastic. Than I cut it out and made a whole in it. Took the heatgun to shrink it and than put jumprings through the wholes. Than I started the chain with the cup in the middle on the front side and finished each to one side. I used a mix of beads from the embelishment kit from Stratosphere and some I still had lying around.

1 comment:

AerynK Designs said...

that is so totally cute! I *love* the teeny weeny cups and spoons. gotta get me some of that shrink plastic. great job!