Wednesday, July 23, 2008

Tikkie!/ Tagged!

Ik ben getikt door Mary Jo van het Techno Stampers blog.
Nu moet ik 7 dingen over mijzelf vertellen, 7 anderen mensen tikken en ze dat natuurlijk ook laten weten!!

Hier 7 feiten over mijzelf:
1. Ik ben op zomerkamp met Club Scrap!
2. Ookhard aan het werk om de trouwkaarten voor Yael en Frank af te maken.
3. Het opruimen van mijn hobbykamer is een groot probleem!!
4. Enig om van blog naar blog te gaan voor inspiratie
5. Hopelijk gaan we nog varen deze zomer
6. Ga vanavond lekker mosselen eten
7. Heb geen tijd meer om spelletjes te doen op de pc

Dit zijn de 7 blogs waar het leuk is om een kijkje te gaan nemen:
1. Connie 2. Christa 3. Herma 4. Emily 5. Michelle 6. Susan 7. Harpie

I have been tagged by Mary Jo from the Techno Stampers blog. Now I have to give you 7 facts about myself and also tag 7 blogs.

Here are 7 facts about myself:
1. I am at Summer camp with Club Scrap
2. Working hard on the wedding invitations of Yael and Frank
3. Getting my craftroom tidy is a big problem
4. Love hopping from blog to blog for inspiration
5. Hope we will do some boating this summer
6. Will have great mussels for dinner tonight
7. Have no time to play games at the pc.

Now please take a look at these blogs:
1. Connie 2. Christa 3. Herma 4. Emily 5. Michelle 6. Susan 7. Harpie

1 comment:

emilymomto3boys said...

Thanks for tagging me - it's fun to learn stuff about other people!