Friday, April 22, 2011

Paasmandje/ Easter Basket

Het is bijna Pasen en daar hoort natuurlijk een mandje bij,
om de eiren in te stoppen.
Van de week heb ik in in een van mijn groepen een
workshop gevolgd voor het maken van een paasmandje.
Nu heb ik wat gegoogled en hier de beschrijving van een
mandje voor jullie gevonden:
deze eenvoudige:
en deze iets meer ingewikkeld:
Ach, elk mandje is natuurlijk leuk, als je
het zelf hebt gemaakt.
Voor versiering heb ik de ei rubber stempel van Michael Strong gebruikt
en de die kijkentjes heb ik hier gevonden:
Now that Easter is around the cornerm how about making a basket for the eggs?
I followed a workshop in one of my groups and
this is the result. Now I have googled some
baskets for you to make:
an easy one:
and one a little more difficult:
all that matters is that you make a fun looking
basket you like.
For decoration I used Michael Strongs easter egg
rubber stamp and made these chicklets that I found here:

Have a creative day!

3 comments:

Take care and STAY POSITIVE! Trena said...

What a lovely basket Hetty - I love the colors and cute little chicks!

Take care and STAY POSITIVE!!

Riet Harikini said...

Wat een ontzettend leuk mandje met echte paas kleurtjes.

Shelly Schmidt said...

I love your basket Hetty! And, I just broke down...with all of your enabling....and ordered a few Michael Strong Stamps....... Have a wonderful weekend!!!